2019. július 31., szerda

fujitsu amilo li1718 - Jelenlegi ára: 151 Ft


Kérem olvassa el a leírást figyelmesen és csak azután licitáljon!
Minden hirdetett laptop amit feltöltöttem egy gyors teszt alá volt csak vetve, bedugtam, ha indult csináltam róla képet. Amennyiben nem a leírásban szerepel. Töltő egyikhez sem jár! Esetleges hiányosságot , vagy törést fényképeztem. Nem voltak bontva így kerültek hozzám, mindössze annyit tudok róluk amit leírtam és a képeken látszik. Az aukciót azért indítom 1 forintról , mivel nem telepített , komplett laptopokról van szó ezért semmiféle garanciát nem vállalok rájuk!
Több laptop vásárlása esetén a postaköltség változhat!
Az aukció lejártát követően a nyertes licitálónak küldök egy e-mailt amit megpróbálok mielőbb. 3 napnál többet nem várok a válaszra, könyörögni nem fogok senkinek. 5 napig várok az adás vétel lebonyolítására (fizetésre). Természetesen ha a licitáló jelzi , kicsit tudok türelmesebb is lenni.
Az utalás megérkezését követően legkésőbb másnap postára kerül a termék, de ha délelőtti órákban érkezik az összeg nagy valószínűséggel még aznap!
Jó licitálást!

Jelenlegi ára: 151 Ft
Az aukció vége: 2019-08-05 19:38 .