2018. június 30., szombat

JJRC H47 összecsukható drón bontatlan dobozban, ajándék +2 akksi! - Jelenlegi ára: 15 000 Ft

Bontatlan, vadi új, könnyű, összecsukható drón saját tároló- és szállítódobozzal, tartalék akkumulátorokkal és propellerekkel eladó! A drón egyedi jellegzetessége, hogy egykezes, gyroskópos távirányító is jár hozzá, amivel a csuklód mozgatásával, döntésével tudod nagyon könnyen irányítani a drónt. Kezdőknek is ajánlom, nekem van még egy ilyen, én is kezdőként vettem és szélcsendben nagyon szuperül el lehet vele játszani. A 720p HD kamera is jól működik rajta.
A főbb paraméterei:
kamera: 720p HD
akkumulátor: 3x 500 mAh
tömege: 150 gramm
repülési idő: kb. 8 perc
töltési idő: kb. 70 perc
hatótáv: hivatalosan wifi 30-50m, távirányító: 80-100m. Én még 20-30 méternél messzebb nem küldtem magamtól, ezért tényekkel nem tudom a gyári adatot alátámasztani.
távirányító: 2x 1. 5V AAA elem
egy-gombos le és felszállás
saját doboz
tartalék propeller+csavarhúzó
töltőkábel
Ha kérdésed van, küld bátran!
Egy darab van csak belőle, ha elviszik, másikat nem teszek fel : )

Jelenlegi ára: 15 000 Ft
Az aukció vége: 2018-07-13 16:50 .