2018. szeptember 29., szombat

shure SLX12 rádiós kézimikrofon szett vevővel, 1Ft, nincs minimálár - Jelenlegi ára: 1 Ft

Eladó lett, beszámitással hozzám került shure mikrofon. (többet számitottam be egy tartozásba, amit máshogy buktam volna, meghirdettem a másikat is külön aukcióban, szintén 1Ft ról)
Sajnos R5, 800-820Mhz között állitható frekvenciás. Sokat nem tudok az előéletéről!
tartozéka: shure mikrofon kéziadó, mikrofonkapszulával, újszerű ráccsal, shure SLX4 vevő, tápegység, antennák...  
Nem vagyok megelégedve vele, gyanitom a 800Mhz-es frekvencia miatt néha sercen egyet-egyet, a gyakorisága függ a helyszintől (mintha a diverity átállásnál lenne zaj). Vidéken stabilabb, nálam a panelben gyakrabb... az ára akár 1Ft, aki amit ajánl érte!   Amire akarod, ha értesz hozzá javitod, felhasználod, használod igy... a mikrofon kapszula, és a grill a mikrofonról levehető, antenna, tápegység... akár cserének is jó másikra...  
Személyes átvételnél kipróbálható természetesen, ahogy fent irtam nem tökéletes, R5 frekvenciás, nem véletlenül hirdettem meg 1Ft ról az újonnan majdnem 200e Ft os szettet!
Meghirdetem a másikat is, azonos frekvenciasáv és hiba (ezért gyanitom hogy a frekvencia lehet a ludas), csak zseb-adóval csipimikrofonnal, mindkettő állitható frekis, akár egymás vevőjével is használhatóak!
(a mikrofonokat próbáltam sennheiser vevővel, ott is hasonló sercenéseket produkált)

Jelenlegi ára: 1 Ft
Az aukció vége: 2018-10-19 13:01 .