2017. november 26., vasárnap

Samsung Galaxy Y (S5630) független mobiltelefon- 0851 - Jelenlegi ára: 5 000 Ft

Eladó Galaxy Y független mobiltelefon.
Teszelt, működőképes, normál állapotban.
Telefon és akku.
Amennyiben licitálsz, elfogadod az alábbi feltételeket.
A telefont máshol is hirdetem, próbálok azonnal törölni innen ha eladtam, de inkább előtte kérdezzd meg hogy elérhető-e még.
Az aukcióra bocsájtott telefonjaimat minden esetben tesztnek vetem alá.
A teszt a töltés igen-nem, kártyafüggőség, nyelv, hívás indítás-fogadás, mikrofon-hangszóró működés, hangokra, külalak
(adott esetben szétszedés-tisztítás) korlátozódik.  Amennyiben minden ok, a telefont működőképesnek hirdetem. Mindemelett garanciát, visszavásárlást nem áll módomban vállalni egy sokéves telefonra, melynek előélete legtöbb esetben ismeretlen számomra. Kérem ennek tudomásulvételét. (köszönöm)
Az aukció végétől kezdődően 2 napon belül jelentkezz és tudasd, hogy hová és milyen módon szeretnéd megkapni.
A fizetésre 2 nap, ha hétvége belesik 4 nap áll rendelkezésre.
Egyedi esetekben, amennyiben kéred, ettől eltérhetünk.
Az 5 csillagos értékelésem feltétele, hogy az adás-vétel max 7 napon belül lezáruljon.
(Eladóként csak a vevő értékelése után értékelem az adásvételt, ezért megkérlek mihamarabb tedd ezt meg,
engem a Vatera ne zaklasson az elmaradt értékelések miatt. )
Átvehető személyesen Füzesabonyban, vagy MPL csomag.
Köszönöm, hogy megnézted, kérlek vess egy pillantást a többi termékemre is.


Jelenlegi ára: 5 000 Ft
Az aukció vége: 2017-12-17 17:33 .