2017. július 24., hétfő

Régi bakelit Karády lemezek eladók csomagban - Jelenlegi ára: 5 000 Ft

5 db. bakelit lemez eladó egy csomagban, amely a következő lemezeket tartalmazza:
1. Tonalit kiadás 1946-48 körül. Énekel: Karády Katalin, kísér: Tonalit Művészzenekar. Címek: Elég volt nekem magából/Egy asszony nem sokat kíván.
2. Tonalit kiadás 1946-48 körül. Énekel: Karády Katalin, kísér: Tonalit Művészzenekar.   Címek: A szívem megdobban/A kettőnk életét úgy féltam én
3. Tonalit kiadás 1946-48 körül. Énekel: Hollós Ilona, Pogány Lászlón, kísér: Tonalit Művészzenekar.  Címek: Kigyúlt a fény/A mesebeli herceg nem én vagyok
4. Qualiton kiadás 1960 körül. Énekel: Hollós Ilona, kísér: Magyar Rádió Tánczenekara. Címek: Az én apukám/Két piciny fehér balettcipő
5. Qualiton kiadás 1960 körül. Énekel:  Lukácsy Margit, Putnoky Gábor,  kísér: Magyar Rádió Tánczenekara. Címek: Gyere ülj kedves mellém/Most tudom csak.
A Tonalit Gramophon Rt. az 1930-50 években működött. Gramophon lemezek kiadásával is foglalkozik, saját zenekart és énekeseket alkalmaz.


Jelenlegi ára: 5 000 Ft
Az aukció vége: 2017-08-13 23:18 .